Hartelijk dank voor je interesse. Helaas is de reactietermijn verlopen en is het niet meer mogelijk te reageren op deze inhuuropdracht.
Adviseur Bedrijfsvoering - Gemeente Nijkerk
Vragen over deze opdracht? Neem contact met mij op!
Opdracht
Adviseur Bedrijfsvoering
Gemeente Nijkerk
Aanvraagnummer
564
Duur
3 maanden
Optie tot verlenging
Mogelijk maar nog niet bekend
Uren per week
24
DAS opdracht
Nee
Start
z.s.m.
Opleidingsniveau
HBO
Regio
Gelderland
Verloopt op
maandag 25 januari 2016
Tijd & agenda
23:59 uur  
company logo
Beschrijving

Organisatie
Nijkerk is een gemeente die volop bezig is met de ontwikkeling van de participatiesamenleving. Partnerschap en gezamenlijke verantwoordelijkheid staan centraal. Dit doen we op basis van de kernwoorden vertrouwen, verantwoordelijkheid en eigen kracht; dat geldt voor zowel onze inwoners, ondernemers en maatschappelijke instellingen, als voor onze medewerkers Op dit moment is de organisatie volop in beweging om door stimulering van talentontwikkeling, zelfsturing, flexibiliteit, ondernemerschap van de medewerkers én het nieuwe werken als organisatie deze slag te maken.

Voor de afdeling Maatschappelijke en Ruimtelijke Ontwikkeling zijn wij, in verband met extra werkzaamheden, op zoek naar een tijdelijke adviseur bedrijfsvoering. De bedrijfsvoeringsmedewerkers (1,2 fte) zijn het bedrijfskundig geweten van de afdeling. Zij zorgen dat de P&C-cyclus van de afdeling goed op de rit is, en dat alle subsidiestromen met het Rijk en provincie op een goede wijze worden afgewikkeld.

Opdracht

  • je verstrekt financiële informatie, signaleert omtrent budgetbewaking en verzamelt relevante gegevens ten aanzien van de producten voor de verschillende budgethouders;
  • je hebt kennis van provinciale en regionale subsidies (administratie, declaratie);
  • je hebt kennis van opstellen jaarrekening, berap en begroting;
  • je levert input voor het verbeteren van bedrijfsvoering processen;
  • je hebt kennis van ontwikkelingen binnen het sociaal domein m.n. Jeugd.

Gunningscriteria (weging)

  1. Afgeronde bedrijfseconomische opleiding op minimaal HBO-niveau (30 punten)
  2. Minimaal de laatste 5 jaar ervaring als financieel consulent binnen de overheid (20 punten)
  3. Ervaring in de laatste 5 jaar met provinciale en regionale subsidies (vermeld duidelijk welke!) (10 punten)
  4. Ervaring in de laatste 5 jaar met opstellen van jaarrekening, berap en begroting (10 punten)
  5. Ervaring met Key2financièn (10 punten)
  6. Uurtarief: voor elke euro onder de € 65,00 één punt (maximaal 20 punten te behalen)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende percentage geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.

In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaat die in deze vergelijking als beste wordt beoordeeld, wordt uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:

  • communicatief sterk, zowel schriftelijk als mondeling;
  • zelfstandigheid;
  • kritisch;
  • flexibel;
  • samenwerken.

Functieschaal
Deze functie is ingeschaald in schaal 10.

Marktplaatskosten
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,75 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg .

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 28 januari 2016 tussen 13.00 en 14.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 26 januari 2016 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de Flextenderopdracht.

Overige informatie
ZZP-ers die reageren dienen in het bezit te zijn van een geldige VAR wuo of VAR dga. De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. Uitzend/ en detacheringsbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot 21 januari 2016 24.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op  22 januari 2016 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Telefoon: 035-7510777.

De reactietermijn van deze Flextenderopdracht duurt tot 25 januari 2016, 23.59 uur. Tot die tijd kunt u raegeren.