Hartelijk dank voor je interesse. Helaas is de reactietermijn verlopen en is het niet meer mogelijk te reageren op deze inhuuropdracht.
Projectleider P&O Adviseur - De Ronde Venen
Vragen over deze vacature? Neem contact met mij op!
Vacature
Projectleider P&O Adviseur
De Ronde Venen
Aanvraagnummer
18633
Duur
3 maanden
Optie tot verlenging
Mogelijk maar nog niet bekend
Uren per week
12
DAS opdracht
Ja
Start
Zo spoedig mogelijk
Opleidingsniveau
HBO
Regio
Noord-Holland
Verloopt op
dinsdag 12 november 2024
Tijd & agenda
09:00 uur  
company logo
Beschrijving

Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.

We hebben grote opgaven, bijvoorbeeld op het gebied van veiligheid, woningbouw, klimaatadaptatie, energietransitie en een circulaire en inclusieve economie. Deze ambities maken we waar door een intensieve samenwerking met collega’s van alle teams, onze inwoners, partners in de gemeente, het college en de raad.

Opdracht
We verwachten rond de jaarwisseling de laatste processen van de gedeeltelijk geoutsourde salarisadministratie volledig uit te besteden aan het huidige externe salarisadministratiekantoor. Daarvoor zoeken we een projectleider die de coördinatie op zich neemt, inzichtelijk maakt welke processen er over moeten, op welke manier (en wat daar voor nodig is) en het sturen en begeleiden van de nodige procesoptimalisatie die daarmee gepaard gaat. Daarnaast heeft het project samenhang met een dataproject en de aanbesteding en implementatie van het E-hrm en IAM (Identity Acces Management), die parallel loopt. Daarin bewaakt de projectleider de samenhang en geeft inhoudelijk advies hierover aan de opdrachtgever.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als P&O adviseur bij een overheidsinstelling;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als projectleider gericht op P&O;
3. Aantoonbare kennis van en werkervaring met Youforce (Visma-Raet) en Beaufort - toepassingen;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met salarisadministratie;
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar binnen een gemeentelijke instelling van kleine tot middelgrote omvang;

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
6. Afgeronde opleiding op minimaal WO niveau richting Bedrijfskunde (40 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met projectmanagement en systematiek (bijvoorbeeld LEAN) (benoem dit duidelijk in het cv.) (15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met implementatie van systemen en met procesverbeteringen (benoem dit duidelijk in het cv.) (30 punten);
9. Een maximum uurtarief van €95,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Communicatief;
  • Doortastend;
  • Teamplayer;
  • Gestructureerd;
  •  

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de opdrachtgever worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de tien geselecteerde kandidaten in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.

  • Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
  • Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten (minimaal 2) worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt flexibel en in overleg vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Voor kantoor functies waarin het mogelijk is om op afstand te werken, is 50% thuiswerken gebruikelijk. Het kan voorkomen bij een specifieke opdracht dat aanwezigheid op kantoor verplicht is op meerdere of specifieke werkdagen.

Planning
De digitale gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 18 november 2024 tussen 12:30 – 14:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 14 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 8 november 2024, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 11 november 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 12 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.