Coördinator HR administratie - Provincie Zeeland
Vragen over deze vacature? Neem contact met mij op!
Vacature
Coördinator HR administratie
Provincie Zeeland
Aanvraagnummer
18303
Duur
6 maanden
Optie tot verlenging
2 maal 3 maanden
Uren per week
25
DAS opdracht
Nee
Start
Z.s.m.
Opleidingsniveau
HBO
Regio
Zeeland
Verloopt op
dinsdag 29 oktober 2024
Tijd & agenda
09:00 uur  
company logo
Beschrijving

Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor

de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie:

schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht

als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op

de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in

dienst te gaan op detacheringsbasis om de opdracht uit te kunnen voeren.

Opdracht
Binnen team P&O acteert, faciliteert en adviseert onderdeel personeelsadministratie op (arbeidsvoorwaardelijke) personeelsvraagstukken en de processen in-, door- en uitstroom van medewerkers. In 2024 zijn de in- door- en uitstroomprocessen gedigitaliseerd. De medewerkers van personeelsadministratie hebben een actieve bijdrage in deze ontwikkeling door input te leveren ten aanzien van bestaande en gewenste toekomstige werkwijze.

Als gevolg van ziekte zijn wij tijdelijk op zoek naar een ervaren kracht die naast het uitvoeren van werk het team helpt om de nieuwe werkprocessen te borgen en zorg te dragen voor een goede werkverdeling.

Wat ga je doen?
Coördineren HR administratie
• Je draagt zorg dat er actuele procedures en werkinstructies zijn.
• Je kijkt met een kritische blik naar processen van de personeelsadministratie en ziet toe op naleving van deze processen, zodat de kwaliteit gewaarborgd blijft en doestelling behaald worden. Doelstelling is dat er binnen het team een eenduidige werkwijze wordt gehanteerd.
• Je bent medeverantwoordelijk voor de kwaliteit van het totaal proces aan administratieve HR-werkzaamheden, die voldoet aan de wensen en verwachtingen van de klant. Dit doe je door de kwaliteit van de geleverde dienstverlening te bewaken en afwijkingen en verbetermogelijkheden te rapporteren aan de unitmanager P&O.

Meewerken
Naast het coördineren van werk en processen ben je het aanspreekpunt voor arbeidsvoorwaarden en het bewaken van de tijdige en adequate administratieve en procedurele afhandeling van de verschillende processen.

Advisering aan en afstemming met HR-businesspartner en HR-manager op het gebied van arbeidsvoorwaarden van provinciale medewerkers;

Instroom
• Het doen van een salarisvoorstel, ten aanzien van geselecteerde kandidaat;
• Voeren van arbeidsvoorwaardengesprekken met geselecteerde kandidaat;
• Overeengekomen afspraken vertalen in arbeidsovereenkomsten, detacheringsovereenkomsten en inzetcontracten t.b.v. ingehuurd personeel;

Doorstroom
• Opstellen van brieven t.b.v. o.a. het werken in opdrachten, waarneming en bevoegdheden en addenda t.b.v. o.a. (tijdelijke) aanpassingen arbeidsduur en wijzigingen generieke functies, functieniveaus.
• Beantwoorden van vragen van medewerkers aangaande (arbeidsvoorwaardelijke) vraagstukken

Uitstroom
* Opstellen van ontslagbrieven, eventuele getuigschriften, berekening transitievergoeding

Over je werkzaamheden en de resultaten leg je verantwoording af aan de unitmanager personeel en organisatie.

Wie je bent
Als HR Coördinator sta je stevig in je schoenen en ben je in staat om draagvlak te creëren voor verandering, kijk je met een kritische blik naar processen en werk je resultaatgericht.
Verder vragen wij:
• een afgeronde hbo-opleiding HRM;
• minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare coördinerende functie;
• aantoonbare HR kennis op het gebied van processen, wetgeving en trends;
• bij voorkeur ervaring met het werken met AFAS.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van HRM;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als coördinator op het gebied van HR;

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
3. Aantoonbare werkervaring met AFAS; (20 punten)
4. Aantoonbare kennis van cao Provincies; (15 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met het optimaliseren van werkprocessen; (30 punten)
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met P&O administratie; (35 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Mensgerichtheid
  • Communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk)
  • Digivaardig
  • Plannen en organiseren
  • Opzetten en onderhouden van processen
  • Flexibel

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 1 november in de ochtend. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • Provincie Zeeland heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.
  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 24 oktober 2024, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 25 oktober 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

Update 24-10: Er zijn geen inhoudelijke vragen gesteld. 

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 29 oktober 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

REAGEER OP DEZE OPDRACHT STEL EEN VRAAG