Hartelijk dank voor je interesse. Helaas is de reactietermijn verlopen en is het niet meer mogelijk te reageren op deze inhuuropdracht.
Boa Domein 1 - Zeist
Vragen over deze vacature? Neem contact met mij op!
Vacature
Boa Domein 1
Zeist
Aanvraagnummer
17866
Duur
6 maanden
Optie tot verlenging
1 maal 6 maanden
Uren per week
36
DAS opdracht
Nee
Start
1 november 2024
Opleidingsniveau
MBO+
Regio
Utrecht
Verloopt op
vrijdag 11 oktober 2024
Tijd & agenda
09:00 uur  
company logo
Beschrijving

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.

Team Vitale en Veilige Wijken
Samen met wijkmanagers, adviseurs veiligheid, accountmanagers cultuur, sport, recreatie en toerisme, het ondernemersplein (vergunningen en bedrijven) en de Boa’s zorgen we voor vitale en veilige wijken in de gemeente Zeist. Het team bestaat uit circa 45 medewerkers die de verbinding met maatschappelijke partners, inwoners en bedrijven maken waarbij kracht, nabijheid en vertrouwen belangrijke waarden zijn. De teamsamenstelling is heel gevarieerd en dat proberen we zo te houden. Er is veel ruimte voor eigen initiatief maar we doen het wel samen met elkaar en zelfstandigheid is wat anders als eigenwijsheid,  daar houden we elkaar ook scherp op.

Opdracht
Op dit moment zijn er 9 enthousiaste en betrokken toezicht en handhavers werkzaam. Ook bij ons is het werkveld waarin we opereren en de taken die we doen in de afgelopen jaren flink veranderd. Hoewel we het superfijn vinden om samen te werken erkennen we ook dat sommige zaken specialistische kennis en aandacht vragen, vandaar dat we werken met taakaccenten. Zo heeft elke medewerker in het team een eigen wijk onder zijn/haar hoede, waarin intensief wordt samengewerkt aan leefbaarheid, veiligheid en het bevorderen van het contact in de wijk. Je weet dus wat er speelt in jouw wijk en denkt in oplossingen. Je schat zelf in waar de situatie om vraagt en schaalt op waar nodig. Je werkt hierbij samen met partners als politie of collega’s van vergunningen of openbare orde en veiligheid en wijkmanagers.

In geval van nood verleen je eerste hulp en assisteer je hulpverlenende instanties. Bij overtredingen durf je mensen aan te spreken op hun gedrag. Als geen ander weet je dat iedereen daar heel verschillend op kan reageren, maar door jouw rustige en respectvolle optreden help je de mensen bij zichzelf af te vragen waarom ze iets op die manier doen.

Een flinke dosis humor en inlevingsvermogen kan daarbij helpen. Jij bent dé specialist als het gaat om het winnen van vertrouwen en het maken van contact. Dit doe je om de Zeister samenleving verder op weg te helpen. Je gaat actief het gesprek aan met onze bezoekers, ondernemers en inwoners van jong tot oud. Je bent als BOA zowel op de fiets als lopend actief, je bent zichtbaar en aanwezig op de momenten die nodig zijn.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo+ niveau;
2. Een getuigschrift Buitengewoon Opsporingsambtenaar;
3. Kandidaat is in het bezit van een geldig RTGB certificaat;
4. Aantoonbare werkervaring als buitengewoon opsporingsambtenaar;
5. Kandidaat is bereid om onregelmatige diensten mee te draaien (inclusief weekenden, feestdagen, avonden);

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Boa domein 1 bij een overheidsorganisatie; (50 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met het werken in de wijk (benoem hier een duidelijk voorbeeld van in het cv); (30 punten)
8. Kandidaat is in het bezit van een Rijbewijs B. (20 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
Je legt gemakkelijk en laagdrempelig contact met inwoners, ondernemers en partners in de wijk. Je kunt samenwerken en snapt wat het betekent om te werken voor een gemeente. Je kunt situaties overzien en blijft rustig als er spanningen kunnen ontstaan. Je hebt een positieve instelling en goede communicatieve vaardigheden, gevoel voor humor en gezond verstand. Je werkt graag in een team, maar wanneer de situatie er om vraagt sta je zeker in je schoenen om zelfstandig te kunnen handelen.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.

  • Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
  • Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties).

Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
2.

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg op basis van rooster (hybride werken is in overleg mogelijk als het rooster dit toelaat).

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 16 oktober 2024 tussen 09.30 uur tot 12.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 15 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) – P verplicht. De VOG-P moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd bij Flextender.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 9 oktober 2024, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 9 oktober 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777

Overige informatie

  • De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd bij Flextender.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot 09-10-2024 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op 09-10-2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

Update 09-10: er zijn voor de procedure geen vragen gesteld.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 11 oktober 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.