Hartelijk dank voor je interesse. Helaas is de reactietermijn verlopen en is het niet meer mogelijk te reageren op deze inhuuropdracht.
Medewerker Klantcontactcentrum - Kaag en Braassem
Vragen over deze vacature? Neem contact met mij op!
Vacature
Medewerker Klantcontactcentrum
Kaag en Braassem
Aanvraagnummer
17794
Duur
3 maanden
Optie tot verlenging
Mogelijk maar nog niet bekend
Uren per week
23
DAS opdracht
Ja
Start
14 oktober 2024
Opleidingsniveau
MBO
Regio
Zuid-Holland
Verloopt op
dinsdag 8 oktober 2024
Tijd & agenda
09:00 uur  
company logo
Beschrijving

Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens én de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners. 

Opdracht
Ben jij gepassioneerd over dienstverlening en altijd klaar om anderen te helpen? Dan is de functie van medewerker KCC bij onze gemeente echt iets voor jou!

In jouw rol als medewerker KCC ben je het eerste aanspreekpunt en het gezicht van de gemeente. Je behandelt een breed scala aan vragen en meldingen van zowel inwoners als bedrijven. Je zet je talenten in om deze taken met precisie en empathie uit te voeren. Je werkplek is vooral aan de telefoon, soms aan de balie.

De werkdagen zijn dinsdag, woensdag en vrijdag.

  • Dinsdag van 08:00-17:00 uur;
  • Woensdag van 08:00-17:30 uur;
  • Vrijdag van 08:00-12:30 uur.

Kernverantwoordelijkheden:

  • Efficiënt beantwoorden van vragen met behulp van de kennisbank.
  • Verbindingen leggen binnen de organisatie om zaken af te handelen.
  • Klantcontacten vastleggen en terugbelverzoeken organiseren.
  • Afspraken inplannen en documenten uitreiken aan de balie.

Vereisten / knock-outcriteria  
1. Uiterlijk beschikbaar per 14 oktober 2024 voor minimaal 23 uur;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker klantcontactcentrum inbound;
3. Beschikbaar op de in deze uitvraag genoemde dagen en tijden (zie werkdagen);
4. Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als KCC medewerker inbound bij een gemeente; (30 punten)
6. Aantoonbare kennis van Engels in woord en geschrift (omschrijf duidelijk in cv hoe deze kennis is opgedaan); (25 punten)
7. Aantoonbare kennis van Frans en/of Duits (omschrijf duidelijk in cv hoe deze kennis is opgedaan); (20 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met een zaaksysteem (bijvoorbeeld Djuma) (omschrijf duidelijk in het cv); (15 punten)
9. Aantoonbare kennis van (klant)registratiesystemen (omschrijf duidelijk in het cv); (10 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Actief luisteren: Je kunt goed en aandachtig luisteren naar de vragen en zorgen van inwoners en bedrijven, zodat je hun behoeften en verwachtingen volledig begrijpt.
  • Heldere communicatie: Je bent in staat om informatie duidelijk en beknopt over te brengen, zowel mondeling als schriftelijk, om misverstanden te voorkomen en voor een duidelijke communicatie met inwoners, bedrijven en collega’s te zorgen.
  • Inlevingsvermogen: Je kunt je goed verplaatsen in de situatie en emoties van anderen, waardoor je beter kunt inspelen op hun behoeften en verwachtingen.
  • Oplossingsgericht denken: Je hebt het vermogen om snel en efficiënt oplossingen te vinden voor problemen of vragen van inwoners en bedrijven, door gebruik te maken van de beschikbare kennisbank en andere bronnen.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten;
  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Di (08:00-17:00), Wo (08:00-17:30) en Vr (08:00-12:30)
Is hybride werken mogelijk:  nee

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 10 oktober 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 9 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 4 oktober 2024, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 4 oktober 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

Update

Vraag: Zou 32 uur ook bespreekbaar kunnen zijn?
Antwoord: Dat is bespreekbaar.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 8 oktober 2024, 09.400 uur. Tot die tijd kun je reageren.