Hartelijk dank voor je interesse. Helaas is de reactietermijn verlopen en is het niet meer mogelijk te reageren op deze inhuuropdracht.
Coördinator Inkoop en Facilitair - RSD Kromme Rijn Heuvelrug
Vragen over deze vacature? Neem contact met mij op!
Vacature
Coördinator Inkoop en Facilitair
RSD Kromme Rijn Heuvelrug
Aanvraagnummer
17768
Duur
6 maanden
Optie tot verlenging
Mogelijk maar nog niet bekend
Uren per week
16
DAS opdracht
Nee
Start
1 november 2024
Opleidingsniveau
HBO
Regio
Utrecht
Verloopt op
vrijdag 4 oktober 2024
Tijd & agenda
09:00 uur  
company logo
Beschrijving

Organisatie
Als coördinator inkoop en facilitair maak je deel uit van de unit FIF (Financien, Informatiemanagement & Facilitair). Het team bestaat naast jou uit een groep enthousiaste collega’s die professioneel samenwerken, elkaar steunen en van elkaar leren. De regisseur inkoop en facilitair werkt op het snijvlak tussen de primaire processen en bedrijfsvoering.

Wij zien jou als de coördinator op zowel het gebied van met name inkoop en daarnaast facilitair en huisvesting. In de kantooromgeving van de RSD KRH werken medewerkers van de organisatie en externe partijen (catering en beveiliging). Je bent mede het visitekaartje van de organisatie. Een klantgerichte houding is dan ook essentieel.

De RSD heeft de processen rond inkoop, aanbesteding en contractbeheer organisatie- breed ingevoerd. Borging van de processen rondom inkoop zijn momenteel essentieel. Daar heb jij een voortrekkersrol te vervullen. Ervaring met een inkoop(tool), contractbeheer en contractmanagement is een vereiste naast dat je een facilitair hart hebt.

Inkoop, aanbesteding en contractbeheer

  • Je bent verantwoordelijk voor de inkoop en het beheer van de facilitaire contracten;
  • Je hebt een regisserende rol op het proces bij inkoop, aanbesteding en het contractbeheer;
  • Je bent namens de RSD de centrale contactpersoon met de verbonden partij, Stichting Inkoopbureau Midden Nederland (IBMN).
  • Je bent verantwoordelijk voor de borging van de processen die rond inkoop en contractbeheer zijn gemaakt.

Regisseur facilitair en huisvesting

  • Je adviseert en ondersteunt het management en de interne organisatie vakinhoudelijk over facilitaire onderwerpen.
  • Je bent de verbindende schakel tussen bedrijfsvoering en facilitaire vraagstukken.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een door de kandidaat zelf geschreven motivatie met betrekking tot deze opdracht;
2. Een maximum uurtarief van € 95,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender;
3. Uiterlijk beschikbaar per 1 november 2024 voor 16 uur per week;
4. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als regisseur of coördinator inkoop;

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
6. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van facilitair management; (25 punten)
7. Een afgeronde opleiding op het gebied van Inkoop, NEVI of vergelijkbaar (omschrijf duidelijk in het cv; (30 punten)
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als regisseur of coördinator inkoop.(45 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Samenwerken;
  • Netwerken;
  • Initiatief;
  • Klantgericht;
  • Resultaatgericht;
  • Betrokken;
  • Enthousiast.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.

  • Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
  • Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,75 in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij de Regionale Sociale Dienst zijn gepland op woensdag 9 oktober 2024 tussen 09.30 en 12.00 uur live en indien niet anders kan via Teams. Kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen dinsdag 8 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De Regionale Sociale Dienst kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 1 oktober 2024, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 2 oktober 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

Update

Vraag: Betreft het een warme stoel? - Het tarief is niet marktconform voor deze rol en het gevraagde profiel. Waar is het tarief op gebaseerd? En is het mogelijk het tarief aan te passen naar € 115,- ex. BTW? - Wat is de gevraagde aanwezigheid?
Antwoord: Als een uitvraag gepubliceerd wordt staat het iedereen vrij om daarop te reageren. De kandidaten worden vervolgens beoordeeld op basis van de gestelde criteria. - Het is niet mogelijk het tarief aan te passen. - Gevraagde aanwezigheid eerste periode (2 maanden) minimaal 2 dagen p/w op kantoor.

Vraag: We hebben een erg enthousiast duo van een senior (beschikbaar 4-8 uur per week) en een junior (beschikbaar 8-16 uur per week). Zij kunnen aan de gevraagde eisen voldoen en zouden graag inschrijven op deze vacature. Is dit mogelijk voor jullie en zo ja, dient het duo nog te voldoen aan andere vereisten?  
Antwoord: Nee, een duo is niet mogelijk.

Vraag: Gaat u akkoord met senior inkoopadviseur kandidaten die ervaring hebben met coördineren en aansturen maar niet direct voortvloeiend uit een eerdere toegewezen functietitel van regisseur of coördinator?
Antwoord: Wij verwachten van hem/haar een hands on coordinator. En niet iemand die adviseert wat er moet gebeuren maar zelf het een en ander vanuit inhoud en expertise oppakt en waar nodig wegzet bij anderen.

Vraag: Wij hebben een goede kandidaat voor deze opdracht, maar zij werkt vanuit het buitenland en daardoor volledig remote/digitaal. Is dat mogelijk? Zo niet, hoeveel dagen wordt iemand op kantoor verwacht? 
Antwoord: Dat is niet mogelijk.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 4 oktober 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.