Hartelijk dank voor je interesse. Helaas is de reactietermijn verlopen en is het niet meer mogelijk te reageren op deze inhuuropdracht.
Medewerker Frontoffice - ODWH
Vragen over deze vacature? Neem contact met mij op!
Vacature
Medewerker Frontoffice
ODWH
Aanvraagnummer
17203
Duur
6 maanden
Optie tot verlenging
1 maal 6 maanden
Uren per week
32 tot 36
DAS opdracht
Ja
Start
Zo Spoedig Mogelijk
Opleidingsniveau
MBO+
Regio
Zuid-Holland
Verloopt op
vrijdag 13 september 2024
Tijd & agenda
09:00 uur  
company logo
Beschrijving

Organisatie
Bij de Omgevingsdienst West-Holland lever je een bijdrage aan de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving. Wij werken in opdracht van en in samenwerking met de provincie Zuid-Holland en twaalf gemeenten in het noordelijk deel van de provincie Zuid-Holland. Met zo’n 190 deskundige en gedreven collega’s werken we aan het verbeteren van lucht en bodem en aan het terugdringen van overlast door geur, geluid en gevaarlijke stoffen. Ook de zorg voor een duurzame leefomgeving is onderdeel van ons takenpakket. Belangrijk werk. Jouw werk?

Organisatieonderdeel: Serviceburo/frontoffice
Het Serviceburo faciliteert het management en de medewerkers van de ODWH met een breed aanbod aan ondersteunende en facilitaire diensten en producten. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze dienstverlening. Een concreet project is het samenbrengen van een aantal klantgerichte taken als receptie/balie, centrale telefonie, klachtentelefoon, duurzaamheidstelefoon en bodeminformatiepunt in één cluster, het frontoffice. Voor dit cluster zoeken we een tijdelijke nieuwe collega.

Opdracht
Als medewerker frontoffice ben je samen met je collega’s het gezicht van onze organisatie en het eerste aanspreekpunt voor onze interne en externe relaties. Met jouw kennis en expertise van de moderne ontwikkelingen op het terrein van klantcontact lever je een actieve bijdrage aan de dagelijkse werkzaamheden én aan het vormgeven van onze nieuwe frontoffice.

Vereisten/ knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar in een klantcontactomgeving;
2. Minimaal een afgeronde opleiding op mbo4 niveau;
3. Een maximum uurtarief van €70,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender.

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in een klantcontactomgeving bij een grote of middelgrote publieke organisatie, (zoals frontoffice, klantcontactcentrum, informatieloket of callcenter) (40 punten);
5. Een niet langer dan 10 jaar geleden afgeronde opleiding op het terrein van klantcontacten, blijkend uit een diploma, certificaat of getuigschrift (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het inrichten van klantcontactprocessen (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met een bodeminformatiepunt of bodemloket (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
We zoeken een kandidaat met goede communicatieve vaardigheden, die klantvriendelijk is, makkelijk kan schakelen en prioriteiten weet te stellen. Je hebt uitstekende luistervaardigheden, bent geduldig en beschikt over empathisch vermogen. Je houdt ervan om van een probleem een uitdaging te maken. Daarbij ga je oplossingsgericht te werk, zelfstandig waar mogelijk en in samenwerking waar nodig.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de hierboven beschreven gunningscriteria.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De frontoffice is van maandag tot en met vrijdag geopend. De werktijden van de opdracht worden in overleg bepaald .

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland in week 38. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 16 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie
- De opdrachtgever kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen;
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 10 september 2024, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 12 september 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

Update 10-09: er zijn geen inhoudelijke vragen gesteld.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 13 september 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.